lördag 6 oktober 2012

World ostomy day

Idag är det World ostomy day - världsstomidagen. ILCO har uppmärksammat detta med en heldag på Scandic Crown i Göteborg där jag befinner mig just nu efter dagens slut. Massvis med utställare, gäster, föreläsare och så lite workshops. Kul har i alla fall vi i ILCOs Unga Vuxna haft och jag hoppas övriga haft en givande dag.

Vi hade en liten "pysselworkshop", inte så många anmälda men en del drop in-gäster fick vi och jag fick kontakt med massor av människor. En nystart av ILCOs Unga Vuxna är inte långt borta och jag ska maila er som ville hjälpa till! :-)

Paneldebatt
 
En liten bit av vår workshop

Therese pigg och glad


Therese och jag (Camilla) pysslar på så det ryker

Såhär kan det sluta när jag är framme
 
 
Våra infoblad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar