onsdag 12 juni 2013

Glad sommar!

Glad sommar på er!

Jag brukar gärna tipsa om badkläder för stomiopererade (damer) såhär till sommarsäsong. Jag såg faktiskt två perfekta (enligt min smak) utstyrslar på Åhléns här i veckan och ville tipsa er om dem. När jag såg dem i butik var de inte på rea, men på deras hemsida (www.ahlens.se) är de nedsatta. Ett tips om de INTE är nedsatta i den fysiska butiken så kan man alltid testa dem där och beställa rätt storlek sen - för enligt min erfarenhet vill man gärna testa hur det känns och ser ut med stomin innan man köper.

Själv ska jag slå till på badlinnet, jag badar/solar normalt i bikini men då jag kommer befinna mig i Egypten i slutet av sommaren och bland annat vistas mycket i en vattenlekpark med rutschkanor och annat så väljer jag att ha ett linne för att skydda påsen lite, jag har aldrig varit i en sån situation förut men jag hoppas det blir bra!

Baddräkt, 223 kronor

Badlinne, 159 kronor

Baddräkt, 223 kronor

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar