måndag 8 september 2014

ILCOs Unga Vuxna ungdomsläger

Den 7-10 augusti 2014 hade ILCOs Unga Vuxna sitt första läger. Tidigare har läger anordnats av UngILCO (skillnaden är blott ett namnbyte) men ungdomsverksamheten har legat på is ett litet tag. Det var dags att ta tag i det, tyckte jag och David Larsson som tillsammans med mig planerade och genomförde lägret på Missmyra.

Lägret var mycket lyckat - massor av skratt, aktiviteter, bra föreläsningar och nya vänskaper. Precis det som var meningen, med andra ord. Jag hoppas vi ses nästa år - nya som gamla deltagare! Jag hade otroligt kul och är riktigt taggad på att försöka skapa ett ännu bättre läger nästa år, min målsättning är att detta läger ska vara återkommande varje sommar.

Ett stort tack till Pelle på Missmyra, du är bäst!

Stort tack även till våra sponsorer, ErgoNordic och Convatec.




Triatleten David Svensson föreläste för oss om sin resa på Missmyra. Davids hemsida.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar